Nedteling til Universal Analytics erstattes med Google Analytics 4: 1 Juli, 2023
Er du klar for GA4?

Nå må ca 55% av alle nettsider oppgradere til GA4 innen:

204

Dager

12

Timer

02

Minutter

18

Sekunder

1 Juli, 2023 vil nåværende Google Analytics (Universal Analytics) slutte å sende data.

I sin vake erstattes den med Google Analytics 4 - den siste oppgraderingen til Google som vi vet du kommer til å elske.

Ikke mist dataen du har samlet for bedriften din, bytt til Google Analytics 4 i dag.

Få hjelp til å migrere til GA4

Hvorfor burde du migrere til GA4?

Ikke tilgjengelig - ikon

Universal Analytics slutter å sende data

1 Juli, 2023 vil standard analytics avvikles fullstendig

Ingen data overføring - ikon

Ingen tilgang til historisk data

Du kan ikke overføre dataen din til nye Analytics

Cookie-fri sporing - ikon

Et framtidsrettet sporingsverktøy

Google beveger seg inn i et personvernsvennlig internett

Strategimøte for gjennomgang av statistikk fra Google AnalyticsAnbefalt av byråguiden: "Disse gutta kan det de driver med!" - Ove remme, Terapivskten

Hva er Google Analytics 4?

Møt Google's nyeste og mest avanserte analyseplattform

Google Analytics 4 (GA4) er den nyeste versjonen av Google Analytics; som er en nettanalyseplattform som gir innsikt i trafikken og brukeratferden på et nettsted.

GA4 er utviklet for å integreres med Googles andre produkter og tjenester, som Google Ads og Google Marketing Platform, og gir nye funksjoner som forbedrede måling og maskinlæringsfunksjoner.

Universal Analytics (UA) er den forrige versjonen av Google Analytics, som fortsatt er i bruk av mange nettsteder. UA tilbyr et lignende utvalg funksjoner som GA4, men har ikke samme nivå av integrering med andre Google-produkter og -tjenester.

Oppsummert er GA4 den nyere, mer avanserte versjonen av Google Analytics, mens UA er den eldre versjonen. Mange nettsteder er i ferd med å gå over fra UA til GA4 for å dra nytte av de nye funksjonene og mulighetene.

Få hjelp til å bytte til GA4
Pil ikonPil ikon

Hva er fordelene med
Google Analytics 4?

Få smartere datasporing som gir deg dypere innsikt i kundereisen og avanserte analyser som tidligere kun var tilgjengelig i det betalte GA360

Spor hendelser på nett og app - illustrasjon
Web & app sporing

Spor hendelser på både nettsider og apper på samme sted

Avcansert måling av nettsiders aktivitet
Avanserte målinger

Nyere hendelsesporing som gir deg enda mer innsikt i dataen din

Analyser kundereisen og vei opp avgjørelser - illustrasjon
Bedre analyser

Få innsyn i hele kundereisen + et stort utvalg rapport maler

Eksporter data til BigQuery - illustrasjon
Gratis bigquery eksport

Eksporter data gratis uten å oppgradere til den dyre GA360

Smart AI basert målretning - illustrasjon
Intelligent sporing

AI basert sporing som tar avstand fra de utdaterte cookiesene

Spor hendelser på tvers av web og app - illustrasjon
Sporing på tvers av plattformer

Kombinerer Firebase analytics og Google Analytics automatisk

Enkel overgang til Ga4

Vi hjelper deg migrere til GA4 & alternative sporingsverktøy

Forbered bedriften din for fremtiden før verden blir cookie-løs.

1

Få en analyse av datasporingen din

Vi hjelper deg se om nettsiden din fremdeles opererer på gamle Universal Analytics

2

Få ekspert-hjelp til å sette opp ditt sporingssystem

Vi hjelper deg forberede deg til framtiden ved å oppgradere til cookie-løs sporing på under 7 dager

3

Få fullstendig oversikt over alt som skjer på nettstedet

Den nye Analytics gir deg mer innsikt i forbrukerene dine og enda enklere rapportering

Bytt til ga4 i dag

Få hjelp til å migrere til Google Analytics 4

Jo tidligere du er, jo mer data har du 1. Juli 2023

Ved å fylle ut skjemaet godtar du våre retningslinjer for personvern, samt vilkår og betingelser.
Takk! Din henvendelse besvares innen en arbeidsdag.
Oops! Her var det rusk i systemet. Prøv igjen?
01

Ta kalkulerte avgjørelser

Datasporing lar deg se hvor kundene dine kommer fra, hvilke annonser som er profitable og hvem kundene dine er.
02

Se alle steg av kundereisen

Finn ut hvor kundene dine stopper i kundereisen, hva du kan forbedre for å øke salget og hva kundene din resonnerer til.
Gjennomgang av troverdig data fra Google Analytics 4
03

Treff besøkende i ettertid

Få muligheten til å annonsere tilbake til besøkende basert på handlingene de har utført.
04

Senk annonsekostander

Treff målgruppen din bedre med avansert AI basert målretning baserte på faktiske forbrukere.
Start overgangen til gA4